Obniżka! DJECO Gra karciana Hiboufou

DJECO Gra karciana Hiboufou

Tweet Share Google+

000002113

Nowe

DJECO Gra karciana Hiboufou

Djeco niezmiennie dba o rozwój i dobre samopoczucie dzieci od ponad pół wieku. Jest to prestiżowa francuska firma z szeroką gamą zabawek i produktów dla najmłodszych.

Ten produkt nie występuje już w magazynie

42,00 zł

42,00 zł

42,00 zł za szt.

Gra karciana to jedna z fantastycznych mini gierek, które możemy schować w każdą kieszeń i nosić ze sobą zawsze. Czy to w pociągu,

Aby położyć karty bok siebie, sowy muszą mieć przynajmniej jeden wspólny kolor. Wygrywa ten gracz, który zbierze najwięcej kart z sowami. Nie daj się zahipnotyzować kolorowym oczom sów i zostań najlepszym graczem HIBOFOU!

Wiek: 8-99 lat

Wymiary opakowania: 15,6 x 11,7 x 2,8 cm.

Ilość graczy: 2-5

Ilość kart: 60

Cel gry: zebrać jak największą ilość kart

Przygotowanie gry: Potasować karty i rozdać po 3 karty każdemu graczowi. Pozostałe kart stanowią stosik. Pierwsza karta stosiku jest odwrócona do góry obrazkiem i kładziemy ją na środku stołu.

Przebieg gry: Najmłodszy gracz zaczyna. W kolejności, każdy z graczy może położyć 1, 2, 3 karty ze swoich kart na środku stołu, odwróconą stroną z obrazkiem do góry. W tym celu, sowa, którą położy musi mieć, co najmniej jeden kolor wspólny z sową, obok której kładzie swoją sowę.Gdy tylko 3 karty leżą obok siebie, obszar gry jest już zapełniony. Kolejne karty kładziemy powyżej tych trzech, ale nadal według zasady wspólnego koloru obok siebie.N.B.1 : Żeby położyć sowę w środku 3 kart, trzeba, aby sowa miała wspólne kolory z tą sową z lewej i z sową z prawej strony. - Gdy gracz położy jedną lub więcej kart, pobiera nową lub nowe karty, tak by mieć zawsze w ręku 3 karty. - Gdy gracz nie może położyć żadnej karty, pobiera jedną kartę ze stosiku. - Gdy graczowi uda się położyć 3 karty w tej samej kolejce (i nie ma już kart w ręku), wygrywa te karty ze stosiku, na który położył ostatnią swoją kartę. Kładzie te karty przed sobą, jako zdobyte karty. Następnie kolejka przechodzi na kolejnego gracza. N.B.2 : Przez cały czas trwania gry, jak tylko jedno z 3 miejsc jest puste, kolejna z kart musi obowiązkowo wypełnić lukę, żeby znów mieć na stole 3 katy w grze. Koniec gry : Gdy stosik jest wyczerpany i nikt nie może położyć karty, gra jest zakończona. Gracz, który zebrał największą ilość sów, wygrywa!

Kolory mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach.

Zabawka odpowiednia dla dzieci +8 lat. Zabawka zgodna z normami CE

Podobne produkty